Σελίδες

23 Δεκ 2020



                                            Πηγη;greecehighdefinition.com


ΑΡΧAIΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟ: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΤΩΝ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (ΜΜΑ) ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ

 

Η ιστορία των Μικτών Πολεμικών Τεχνών (ΜΜΑ) χρονολογείται από τους Ολυμπιακούς Αγώνες της αρχαίας Ελλάδας. Μικτές Πολεμικές Τέχνες Αγώνων προήλθε ως χέρι-με-χέρι Μάχη που εκτελούνται ως ένα Άθλημα που ονομάζεται Παγκράτιο.

 

Ο Αριστοτέλης  (Ρητορική Α 5-14, 1361β) το ορίζει ως εξής: «ὁ δὲ θλίβειν καὶ κατέχειν παλαιστικός, ὁ δὲ ὦσαι τῇ πληγῇ πυκτικός, ὁ δ' ἀμφοτέροις τούτοις παγκρατιαστικός». Η ονομασία προέρχεται από τις λέξεις παν + κρατείν, δηλαδή νικητής γινόταν αυτός που "κατέχει την κυρίαρχη δύναμη" ή αυτός που "κυριαρχεί απόλυτα", ενώ οι αθλητές ονομάζονταν παγκρατιαστές.

 

Οι Έλληνες ανταγωνιστές είχαν μόνο δύο κανόνες: δεν δαγκώνεις και δεν βγάζεις μάτι. Παγκράτιο ήταν ένα δημοφιλές γεγονός, και οι ανταγωνιστές έγιναν ήρωες και τα θέματα των θρύλων.

Οι διδασκαλίες της αρχαίας ελληνικής Πανκράτειας εξαπλώθηκαν στην Ινδία χάρη στον Μέγα Αλέξανδρο και τη Συνήθειά του να στρατολογεί Αθλητές ως στρατιώτες λόγω της Δύναμης και της Γνώσης τους για την Καταπολέμηση της. Ένας βουδιστής Μοναχός που ταξιδεύει μέσω της Ινδίας πήρε τις Πτυχές του Παγκράτιού και έφερε εκείνη τη Γνώση στην Κίνα, όπου γέννησε τις ασιατικές πολεμικές τέχνες όπως κουνγκ-φου, τζούντο, και καράτε.

Καθώς οι Άνθρωποι διακλαδίζονται σε νέα εδάφη, πήραν αυτές τις Τέχνες και χτίστηκαν πάνω τους, δημιουργώντας συχνά ένα νέο Στυλ ή Μορφή πολεμικής Τέχνης. Για παράδειγμα, ένας Ειδικός στο τζούντο ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο και κατέληξε στη Βραζιλία για να διαδώσει τις διδασκαλίες του, μια πράξη που γέννησε την Τέχνη της Βραζιλίας Τζιου-Τζιτσου.

Καθώς οι πολεμικές Τέχνες διαδίδονταν, το ίδιο έκανε και η ιδέα των διαγωνισμών μικτού στυλ. Συχνά ένας Επαγγελματίας μιας πολεμικής Τέχνης προκάλεσε έναν Επαγγελματία ενός διαφορετικού για τα τελικά δικαιώματα κομπορρημοσύνης. Αυτοί οι μικτοί Διαγωνισμοί ύφους πραγματοποιήθηκαν παγκοσμίως για αρκετές Δεκαετίες, κερδίζοντας τελικά την έντονη Δημοτικότητα στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Οι συμμετέχοντες σε αυτούς τους Διαγωνισμούς έμαθαν από τους Αντιπάλους τους και άρχισαν να συνειδητοποιούν ότι για να γίνουν καλά στρογγυλεμένες Μαχητές, πρέπει να μελετήσουν οποιαδήποτε μαχητική Μορφή Τέχνης που θα μπορούσε να τους δώσει ένα Πλεονέκτημα στο Παιχνίδι.

Για Παράδειγμα, αν ένας "Κickboxer" συνδυάστηκε με μια βραζιλιάνικη "Jiu-Jitsu" Επαγγελματία, ο "Kickboxer" θα συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να γίνει πιο εμπειρος στην υπεράσπιση Τakedowns, προτρέποντάς τον έτσι να εκπαιδευτεί με βραζιλίας Jiu-Jitsu Μαχητές. (Jiu-Jitsu εδάφους Καταπολέμηση ενσωματώνει διάφορες Λαβές υποβολής, όπως οι κοινές κλειδαριές και τη Συμπίεση και ο Στραγγαλισμός.) Από εκείνο το σημείο προς τα εμπρός, οι Διαγωνισμοί δεν ήταν πλέον μεταξύ των αθλητών που επικεντρώθηκαν σε μια μοναδική πολεμική Τέχνη, αλλά μεταξύ δύο μικτών πολεμικών Τεχνών Αθλητων.

Πηγη;greecehighdefinition.com


Δείτε το βίντεο: ( αγγλικα)



Πηγη: dummies.com / History Channel : Human Weapon



(Δειτε αλλο ενα βιντεο στα ελληνικα):







Πηγη:  UGA Team 2012 -- 2013

Μοντάζ -- μιξάζ Λαμπρός Στάθης Επίβλεψη μοντάζ -- μιξάζ Δημήτρης Γαρνελης & Νικόλαος Ζώτος Επεξεργασία Ήχου Δημήτρης Γαρνελης Διεύθυνση φωτογραφίας Λαμπρός Στάθης Μουσική επένδυση Δημήτρης Γαρνελης Απομαγνητοφώνηση - Υποτιτλισμός Νικόλαος Ζώτος




Ε.ΣΥ. ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

e-mail: esy13kpdex@gmail.com

ΤΗΛ.+49 176 22984322


















































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου