Σελίδες

6 Φεβ 2022

Η ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΠΕΙΡΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Ο ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΩΡΑ, 
ΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΘΕΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ 
ΤΩΝ ΟΛΩΝ ΟΛΙΚΩΝ ΟΛΟΤΗΤΩΝ ΤΡΙΑΔΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 
ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΟΥΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ 9 ΕΝΝΕΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ, ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΑΥΤΟΤΕΛΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ 9 ΕΝΝΕΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗ ΕΛΛΑΝΙΑ 
ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ, ΩΣ ΑΠΟΛΥΤΗ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΠΑΝΙΕΡΗ ΙΣΟΖΥΓΙΑ 
ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ 
ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ 
ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΑΧΡΟΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 
ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ ΧΡΟΝΟΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ 
ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ, 
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΙΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΘΕΙΑ ΠΑΝΙΕΡΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ, 
ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ 
ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ.

 ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ 3 ΤΡΕΙΣ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ 
ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ, 
ΕΝΩ Η ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΠΕΙΡΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ. 

ΤΗΝ 1Η ΠΡΩΤΗ ΟΨΗ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΜΕΝΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ 
ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΡΙΑΔΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι 
 ΧΡΟΝΟΣ-ΝΟΥΣ-ΦΩΣ, ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΜΑΣ, 
ΟΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ Η ΑΠΕΙΡΗ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ 
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ, 
ΟΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΝΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΩΣ, 
ΔΗΛΑΔΗ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ 
ΩΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ, 
ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ.

ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΠΑΝΙΕΡΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ, 
Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι, 1 ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ, 
1 ΕΝΑ ΣΩΜΑ, ΤΡΙΑΔΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι 1 ΕΝΑ, 


ΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ, 
ΟΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΟΣ Ι ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΝΟΥ. 

ΑΡΑ, Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΟΥΣ. 
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ, Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ, 
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΩΣ. 

ΑΡΑ, Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΩΣ. 
ΑΡΑ, Η ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΑΝΙΕΡΗ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ 
ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ


Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΘΕΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΧΡΟΝΟΣ-ΝΟΥΣ-ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΕΙΡΗ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΟΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΣ ΑΠΕΡΑΝΤΟΣ ΟΛΙΚΟΣ ΝΟΥΣ 
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ 
ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ 1 ΕΝΑ.
 ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ, 
Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΜΕΡΙΣΤΟΣ ΟΛΙΚΟΣ ΝΟΥΣ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΩΣ. 

Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΥΤΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΕΙΡΗ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥ ΑΠΕΡΑΝΤΟΥ 
ΟΛΙΚΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΝΟΥ. 
 ΑΡΑ, Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ. 
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΦΩΣ. 

ΑΡΑ, Η ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΡΙΑΔΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΝΟΥΣ-ΧΡΟΝΟΣ-ΦΩΣ


ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ 
ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΜΕΡΙΣΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΝΟΥ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ 
 ΤΗΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ.


Η ΕΠΟΜΕΝΗ 3 ΤΡΙΤΗ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΡΙΑΔΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ 
ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΘΕΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΚΑΙ ΠΑΝΙΕΡΟ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ 1 ΕΝΑ. 

«ΔΗΛΑΔΗ, ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ 1 ΕΝΑ ΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΤΟΥ». 

ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΥ. 
ΤΟ ΦΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ
 ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΝΟΥ.

 «ΔΗΛΑΔΗ, ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΝΟΥ 
ΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΤΟΥ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΩΣ». 

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΕΙΡΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΘΕΙΑ 
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΑΣ 
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗΣ 
 ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΤΗΣ 9 ΕΝΝΕΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ 
 ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ. 

 ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ 
ΜΕ ΑΠΕΙΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΟΠΟΥ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ 
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΠΕΙΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ, 
ΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΟΛΑ, 
ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 9 ΕΝΝΕΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ 

ΕΤΣΙ, ΤΟ ΦΩΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥ 
 ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ 1 ΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΝΟΥ, 
ΕΚΤΕΛΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ 
ΤΗΝ ΠΑΝΙΕΡΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ, 
ΤΟΤΕ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΥΣ. 
ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ, ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ 
Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ, ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ 
ΤΩΝ ΕΑΥΤΩΝ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΙΡΗ ΘΕΙΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ 
ΕΓΙΝΑΝ ΜΙΑ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΡΙΑΔΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ, 
ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ 


ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ 
ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΘΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΙΕΡΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ 
ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΤΡΙΑΔΙΚΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι 
ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΦΩΣ


ΗΔΗ ΒΛΕΠΟΥΜΕ 3 ΤΡΕΙΣ ΤΡΙΑΔΕΣ ΟΛΟΤΗΤΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ Ι ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ 
ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΡΙΑΔΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι 
ΧΡΟΝΟΣ-ΝΟΥΣ-ΦΩΣ
ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ 
ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ
Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΡΙΑΔΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ 
ΚΑΙ Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΡΙΑΔΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΦΩΣ
ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΟΙ 3 ΤΡΕΙΣ ΤΡΙΑΔΙΚΕΣ ΟΛΟΤΗΤΕΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ 
ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΡΙΑΔΑ ΜΟΝΑΔΑ 
ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΧΡΟΝΟΣ-ΝΟΥΣ-ΦΩΣ
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΜΑΣ:


ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ ΤΡΙΑΔΑ 3 ΤΡΙΩΝ ΟΛΟΤΗΤΩΝ ΤΡΙΑΔΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΤΡΙΑΔΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι



Ή ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΙΣ ΤΡΙΑΔΕΣ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ 
ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ

ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΡΙΑΔΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ 
ΤΩΝ 3 ΤΡΙΩΝ ΟΛΙΚΩΝ ΤΡΙΑΔΙΚΩΝ ΟΛΟΤΗΤΩΝ: 
1Η ΤΡΙΑΔΑ ΧΡΟΝΟΥ, 2Η ΤΡΙΑΔΑ ΝΟΥ, 3Η ΤΡΙΑΔΑ ΦΩΣ 
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ, 
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΕΔΡΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ, 
ΟΠΟΥ Η ΤΡΙΑΔΑ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ ΤΩΝ 3 ΤΡΙΩΝ ΤΡΙΑΔΙΚΩΝ ΟΛΟΤΗΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ


ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, Ο ΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΑΠΕΡΑΝΤΟΣ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΣ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΠΕΙΡΟΣ 
ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΧΩΡΟΣ ΤΟΥΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕ 3 ΤΡΕΙΣ ΤΡΙΕΔΡΕΣ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΜΠΥΛΩΣΗΣ, ΟΠΟΥ ΟΙ 3 ΤΡΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΕΔΡΕΣ ΤΩΝ 3 ΤΡΙΩΝ ΠΥΡΑΜΙΔΩΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΣΦΑΙΡΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΧΩΡΟ, 
ΟΠΟΥ ΤΑ 3 ΤΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ 3 ΤΡΙΩΝ ΠΥΡΑΜΙΔΩΝ ΧΡΟΝΟΥ-ΝΟΥ-ΦΩΣ 
ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΞΟΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΣΦΑΙΡΙΚΟΥ 
ΘΕΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΕΝΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΟΥΣ, 

ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΩΝΟΥΝ ΕΝΑ ΠΑΝΙΕΡΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΟ, 
ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΕΣΩ 9 ΕΝΝΕΑΕΔΡΟ
ΟΠΟΥ ΤΟ 9 ΕΝΝΕΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ 1 ΕΝΑ, 
Η ΙΔΙΑ Η ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ, 
ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΟΙ 3 ΤΡΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥΣ 
ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ 
ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ, ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι 
ΤΗΣ 9 ΕΝΝΕΑΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΟΥΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ 
ΩΣ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΙΝΗ 1 ΜΙΑ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΑΠΕΙΡΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ.



ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ 

Η ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ 3 ΤΡΙΩΝ ΠΑΝΙΕΡΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΓΕΩΔΕΤΗΜΕΝΩΝ ΧΩΡΩΝ ΜΑΝΤΕΙΟ ΔΕΛΦΩΝ-ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΡΑ-ΜΑΩΝΑ


ΠΗΓΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου